خبرنامه




بهترین روش لینک سازی


به جای نوشتن یک پست دیگر در مورد تاکتیک های جدید لینک بیلدینگ، می خواستیم به اصول اولیه بازگردیم و اصول راهنمایی را که باید در فعالیت های لینک بیلدینگ شما صرف نظر از روش هایی که استفاده می کنید، اعمال شوند، بررسی کنیم. خوشبختانه برای ما، ما به 10 اصل رسیدیم، بنابراین طبیعی بود که آنها را ده فرمان لینک سازی بنامیم.

این ده فرمان به شما کمک می کند تا اگر نمی خواهید خشم گوگل را متحمل شوید، یک نمایه پیوند طبیعی را حفظ کنید که برای بهینه سازی موتور جستجوی شما مهم است.

برای اکثر این موارد، هیچ قانون سخت و سریعی در مورد درصد یک نوع پیوند نسبت به دیگری وجود ندارد. این بیشتر در مورد عقل سلیم است و آیا علائم قرمزی وجود دارد که نشان دهد پیوندهای شما به طور غیر طبیعی به دست آمده اند (مثلاً اگر 100000 پیوند به سایت خود دارید و 99٪ آنها از کلمه کلیدی اصلی شما به عنوان متن لنگر استفاده می کنند و نه چیزهایی مانند URL شما. یا "اینجا را کلیک کنید" که ممکن است به گوگل نشان دهد که او از دستورات آنها اطاعت نکرده است).

بیشتر بخوانید:

https://t.me/ariyanblog/22


https://t.me/s/ariyanblog/22


https://telegram.me/s/ariyanblog/22

10 فرمان لینک بیلدینگ:

1. شما به طور مداوم تعداد لینک های سایت خود و تعداد دامنه های لینک دهنده را افزایش خواهید داد.

اگر از 9 فرمان دیگر پیروی کنید، این خود به خود جواب می دهد، اما ایده بسیار خوبی است که برای تعداد لینک هایی که هر هفته می خرید هدف گذاری کنید (20 در هفته یا 1000 در سال ممکن است هدف خوبی برای لینک های کوچکتر باشد. بودجه)
به نظر می‌رسد که تعداد دامنه‌های پیوند دهنده اهمیت فزاینده‌ای دارد، زیرا «بازی» کردن آن از تعداد لینک‌ها دشوارتر است، بنابراین همیشه به دنبال سایت‌های جدید برای دریافت لینک باشید به جای اینکه فقط به همان سایت‌هایی که قبلاً از آن‌ها لینک دارید بازگردید.
2. لینک های با کیفیت بالا از سایت های معتبر و قابل اعتماد را در اولویت قرار می دهید... اگر این کار را انجام دهید لینک های با کیفیت پایین تر از خودشان مراقبت می کنند.

اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان لینک های بیشتری از:
صفحات با روابط عمومی بالا
سایت های معتبر
وب سایت های دولتی
سایت های آموزشی
اکثر ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند به شما پیوندها را بر اساس رتبه صفحه یا درجه اعتبار آنها (mozRank، mozTrust یا AC Rank) تقسیم می کنند، اما خوب است که بیشتر این تجزیه و تحلیل را به عنوان یک ویژگی بومی در برخی از این ابزارها ببینید، بنابراین ما می توانید به سرعت و به راحتی ببینید که چند درصد از لینک ها از سایت های دولتی و آموزشی می آیند.
به خرید لینک های "فالو شده" توجه بیشتری داشته باشید. در حالی که شواهدی وجود دارد که نشان می دهد پیوندهای "nofollow" به ارزش لینک شما کمک می کنند، هیچ بحثی وجود ندارد که پیوندهایی که آنها را دنبال می کنند وزن بیشتری دارند و کیفیت بالاتری دارند.
3. شما از کلمات کلیدی صفحه فرود خود به عنوان متن لنگر پیوندهای خود استفاده خواهید کرد ... اما نه بیش از حد.

همانطور که در بالا ذکر شد، اگر 99٪ از پیوندهای شما دارای متن لنگر یکسانی باشند، این احتمالاً به Google نشان می دهد که شما در تلاش برای بازی کردن نتایج هستید.
با این حال، شما قطعاً می خواهید که بیشتر پیوندهای شما بر روی کلمات کلیدی اولیه و ثانویه برای هر صفحه مربوطه تمرکز کنند.
بسیاری از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند مانند OpenSiteExplorer.org تجزیه و تحلیلی از متن های لنگر در نمایه پیوند شما ارائه می دهند و به شما این امکان را می دهند که متداول ترین متن های لنگر و درصد تمام پیوندهایی را که هر انکر تکست مسئول آن است را مشاهده کنید.
4. شما مقدار قابل توجهی "پیوندهای عمیق" به صفحات اول وب سایت خود و همچنین پیوندهایی به صفحه اصلی خود خواهید داشت.

باز هم، اجازه دهید عقل سلیم هنگام نظارت بر نسبت پیوند عمیق شما غالب شود. آزمون تورنسل این است که آیا عدد نشان دهنده چیزی است که می تواند یک پروفایل پیوند "طبیعی" در نظر گرفته شود.
با این حال، باید سعی کنید تعداد زیادی لینک به صفحات فرود با متن لنگر بهینه دریافت کنید تا صفحات فرود شما رتبه خوبی برای کلمات کلیدی طولانی داشته باشند.
5. پیوندهایی را از ترکیبی از انواع سایت به دست خواهید آورد... سایت های تحریریه، راهنمای مقاله، رسانه های اجتماعی، وب 2.0، راهنمای پیوند، جمع آوری کننده ها، انجمن ها، وبلاگ ها، سایت های بررسی، سایت های مقایسه قیمت و غیره.

همچنین دیدن این نوع تجزیه و تحلیل به عنوان یک ویژگی بومی در برخی از ابزارهای اصلی تجزیه و تحلیل لینک در بازار بسیار عالی خواهد بود.

6. روی پیوندهایی از وب سایت ها/صفحات مرتبط با موضوع تمرکز کنید.

ما در اینجا وارد بحث شاخص معنایی پنهان نمی‌شویم، اما کافی است بگوییم که الگوریتم Google میزان ارتباط موضوعی بین کلمات کلیدی و صفحاتی که در آنها قرار دارند را اندازه‌گیری می‌کند و این اطلاعات را در شهرت کلی صفحات شما (یعنی موضوعاتی که صفحات شما باید برای آنها رتبه بندی شوند).
ارتباط فعلی صفحه منبع عمدتاً توسط عوامل زیر در صفحه تعیین می شود:
محتوای تگ عنوان
لنگر متن تمام پیوندها از صفحه
محتوای برچسب های عنوان و متن پررنگ
محتوای متن جایگزین تصویر
محتوای بدنه متن
7. بر روی لینک های سایت های مرتبط با جغرافیا تمرکز کنید.

اگر شما یک بازار جغرافیایی خاص را هدف قرار می دهید، به این نتیجه می رسد که بیشتر لینک های شما از سایت هایی در آن بازار می آیند.
اگر یک گام فراتر از هدف قرار دادن در سطح ایالتی برداریم، بسیاری از صاحبان مشاغل بهتر است با صاحبان مشاغل دیگر در منطقه محلی خود ملاقات کنند و راهی مناسب برای ارتباط با یکدیگر پیدا کنند.
8. هنگام خرید لینک، تعداد و ماهیت لینک ها را در صفحه منبع در نظر بگیرید.

اگر تعداد زیادی پیوند از صفحه منبع وجود داشته باشد، هر پیوند ارزش بسیار کمی از نظر اعتبار عبور ارائه می دهد.
موقعیت یک لینک در صفحه نیز بر اثربخشی سئو آن تأثیر می گذارد - شما باید پیوندهای نزدیک به بالای صفحه و پیوندهای موجود در بدنه اصلی متن را اولویت بندی کنید.
نشانی اینترنتی مقصد سایر پیوندهای موجود در صفحه (معروف به استنادات مشترک) همچنین می‌تواند به عنوان نشانگر موضوع و کیفیت صفحه شما توسط ارتباط استفاده شود - سعی کنید پیوند خود را در کنار پیوندهای سایت‌های معتبر در همان موضوع قرار دهید. نسبت به سایت های اسپم
9. شرکت بد را ترک نخواهید کرد.

واضح است که محله های خوب و بد در اینترنت از نظر اعتماد و ماهیت محتوا و رویه های به کار رفته در آن سایت ها وجود دارد.
پیوند دادن به محله‌های بد، شاخص قوی‌تری برای پیوند دادن به آن بخش از اینترنت نسبت به دریافت لینک از آن‌ها است، اما مطمئناً نمی‌خواهید که درصد زیادی از لینک‌های ورودی شما از محله‌های بد باشد.
10. در برنامه های تبادل لینک در مقیاس بزرگ یا فریبنده شرکت نخواهید کرد.

پیوند متقابل یک فعالیت کاملاً طبیعی بین مشاغل است و با وجود پیشنهاد بسیاری از افراد مشکلی ندارد - فقط یک فهرست پیوند را با هدف تبادل پیوند با هزاران سایت تصادفی تنظیم نکنید.
از سوی دیگر، تبادل لینک سه طرفه به ندرت یک فعالیت طبیعی است و معمولاً توسط افرادی که سعی در فریب موتورهای جستجو دارند انجام می شود - وقت خود را هدر ندهید.
شبکه‌های پیوند و مزرعه‌های پیوند تنها با هدف به دست آوردن هزاران پیوند به سایت‌های عضو ساخته شده‌اند و اغلب ردپایی از خود بر جای می‌گذارند که گوگل با آن می‌تواند سایت‌های عضو را شناسایی کند.




نویسنده : کورش تاریخ : پنج شنبه 22 تير 1402

چسب sa12

خرید چسب بتن، چسب sa12

بهترین چسب عایق آب بند بتن و سیمان.

چسب sa12 یک ماع غلیظ و به رنگ سفید است که بعد از خشک شدن بر روی سطح بتن تقریبا بی رنگ می شود.

 

موارد استفاده از چسب sa12

  • بنایی و ساخت و ساز
  • آب بندی کف استخر و حوض
  • ترمیم سطوح بتنی
  • آب بندی سطوح بتنی
  • چسباندن دو قطعه بتنی
  • استفاده در تمرمیم نمای ساختمان

چسب sa12




نویسنده : کورش تاریخ : پنج شنبه 27 آبان 1400

به وبلاگ خود خوش امدید
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...


نویسنده : کورش تاریخ : 0 0

صفحه قبل 1 صفحه بعد